iBUILD IT

På Alminde-Viuf Fællesskole er vi med i et stort Erasmus+ projekt: iBUILD IT
Projektet omhandler engelskundervisning med fokus på digitalisering, undervisningsdifferentiering og overgang fra mellemtrin til udskoling.

Udover vores skole deltager også skoler fra Holland og Finland i det to-årige projekt, der er støttet af EU.

Lærere, skoleledere, undervisningsrådgivere og forskere har i projektet arbejdet sammen om at udvikle forskningsbaserede tilgange til engelskundervisningen, så vi kan sikre, at alle elever har de bedste forudsætninger for at lære engelsk, uanset niveau.

Der er lavet en række webinarer, hvor man kan blive klogere på, hvad der arbejdes med i projektet. Find hele programmet ved at klikke på billedet herunder eller download det nederst på siden.

Herunder kan Alminde-Viuf Fællesskoles profil og plan for internationalisering også findes.

iBUILD IT webinars

iBUILD IT

Projektets hjemmeside ses her: Erasmus+

EU

iBuild-IT Webinars.pdf

Shape Created with Sketch.